27.04.2012

Let's go GOTH!

KOM-oppgave nr 7 på Scrapping.no var å lage et posekort. Det er jo gøy i seg selv, har laget et par tidligere. Og så ga jeg meg selv en utfordring for litt siden: lifte et av Filharmonicas posekort!!! Her er originalen:) Men resultatet er med min egen vri, siden jeg ikke har så mye som passer til sukkersøte vintage-prosjekter *hehe* Let's go GOTH!!!

For første gang kom jeg til finale i KOM. TUSEN TAKK for stemmene jeg fikk:D Jeg endte på 3.plass- et poeng bak nr 2 GryMonica, og et hav av poeng bak vinneren ~Tjorven~. Gratulerer til dere begge og til dere andre finalister!!! Null spenning rundt hvem vinneren var under avstemmingen, men fytti så spennende det var for oss som kom bak!!! Men over til meg selv igjen!!! :D (Jeg er sååååå overstadig HAPPY at jeg bare gliiiser her jeg sitter*vil gi hele verden en goood klem*)



Hadde det kjempegøy mens jeg holdt på med denne, et definitivt gjør-det-igjen :D Goth er egentlig litt min "greie", er bare så dårlig på å vise det. Jeg har ikke kommet over så mange som lager ting i denne stilen heller, det tipper så fort over på emo syns jeg...





            Ikke lett å få frem detaljene der det er mye svart-i-svart. Mellom de to svarte blomstene er det en sløyfe.

Den svarte punchekanten til høyre her er faktisk en tag! GODT skjult :)



Skal vi se, av utstyr brukt;
Bazzill Kraft (Posen)
Bazzill Natural-rester (matter bak motiv samt arket jeg har stemplet på)
Glitz Design mønsterark
Svart restekartong
MS Gothic Arches-punch around the page
Distress Marker Walnut Stain for søm
Motiv, paraply og klokken (skimtes under Gratulerer) er digitale, kjøpt på Etsy.com (finner ikke de aktuelle arkene igjen nå, men Itkupilli har noen lignende. Mulig de jeg har er "utgått" derfra :)
Borderstempel, ukjent
Distress Stains
Roser fra WOC farget med Touchmarkers Warm Grey-nyanser
De svarte blomstene er vel Magnolia (mine eneste Magnoliating er svarte blomster hehe)
Spellbinderdies bak motiv, samt tags/banneret...
Eldgammel Dymo
Osteklut farget med Distress Stains
Distress Inkpad Fryed Burlap for sverting
Svart tyll fra en klubb jeg var med i
Blonder
Sommerfuglen er skjært ut fra et Papirdesign-ark og farget med Touchmarkers
Akrylmaling
Bølgepapp
Magnet for lukking

..puuuh..

1 kommentar:

  1. Den här är ju bara såååå makalöst snygg!!

    Nu tar jag med mej länken till dej och lägger i min blogg... så jag hittar hit lite oftare!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...