12.04.2012

Bursdagskort til gutt, staffelikort

En tid tilbake shoppet jeg noen Sugar Nellie digistempler, blandt annet "Nathan". Syntes han så så søt og uskyldig ut at jeg klarte ikke å la være :) Her har jeg fargelagt han med Prismacolor. I love my Primsacolors <3

Har lagd min egen vri på staffelikortet. Panelet som blir stående opp er kortere enn kortbasen, slik at det blir en "ekstra kant" bak som du ser øverst på bildet.


Blomstene er skjært ut fra mønsterark. "Love" er stickers som følger med i samlepakken.


Brukt 1" sirkelpunch for å få denne blomsten. Satt på Epoxysticker.
Blomstene er satt på 3-D puter. "Love" lagde jeg en liten matte til i samme form.


Har brukt:
Bazzill
Mønsterark fra Basic Grey Cappella-collection
Sugar Nellie Digistempel "Nathan"
Prismacolor Premier
Distress Marker "Walnut Stain" og "Old Paper" for søm
Distress Ink "Evergreen Bough" og "Fryed Burlap" for sverting
Splittbinders for feste av "Love"
Brune halvperler
Sizzix die "Tickets"
Gratulerer med dagen printet fra PC
(i samme farge som "Love" og de mørke kantene på blomstene)

1 kommentar:

  1. Nydelig kort. Har tittet i bloggen din, og der er det mye fint. Legger meg til som følger.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...