11.04.2012

Big Buckle-card/ beltekort

Inne på bloggen til Malin var det flere lekre beltekort å finne, men noen mal lyktes jeg ikke å finne. Så da begynte søket, og jeg fant mal til Big Buckle Card inne på Splitcoaststampers. Malen finner du her.


Digistempelet kommer fra Phindy's Place og heter "Cherry on top". Det stempelet er sååå søtt <3<3 Har fargelagt motivet med Prismacolor Premier og tatt på litt Stickles for å pynte opp toppingen.

Innvendig er kortet kun enkelt pyntet. Har brukt Memory Box-die "Catalina Border" og klipt denne opp i mindre biter. Litt Stickles her og der på blomstene.

Mulig sticklesen synes bedre på dette bildet?



Har brukt:
Digistempel fra Phindy's Place
Rester av en blekrosa Bazzill
Pynten er av BG-mønsterark tror jeg
EK-kantpunch
Memory Box "Catalina Border"
Distress Ink "Pumice Stone" for sverting
Stickles "Stardust"
3-D tape
Spellbinder die, husker ikke nummeret (labels 18?).
For å lage hull til beltet brukte jeg Silent Setter og kniv.

1 kommentar:

  1. Nydelig kort Lisbeth!! Skal jammen prøve meg på beltekort selv jeg nå, etter innspirasjon fra deg:)
    Ønsker deg en fin søndag....:)

    Klem fra Kirsten

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...