05.03.2012

SOM Finale 2011

Siden jeg vant SOM 2011 uke 23 på scrapping.no ble jeg kvalifisert til å delta i finalen*dån* Jeg har ikke mye å stille opp med i sånt, men har da sendt inn følgende bidrag;

Skisse 1 slet jeg lenge med, bare for å kunne starte altså... Men etter å ha lagd, og ødelagt, 3 bakgrunner kom jeg omsider så langt at jeg fikk satt på bildet og litt dekor. Så var uhellet ute, og jeg måtte begynne på nytt... Da tok jeg en letere vri, og da gikk det unna *hurra* Ikke helt fornøyd, men etter trøblingen så føler jeg at den er bra nok :)
Her er skissen:

Beklageligvis ble bakgrunnen her for mørk :( Dette er det jeg er mest misfornøyd med...

Her er det brukt:
Mønsterark fra 7 Dots Studios Dreamer Coll. (City Lights)
Sommerfugl stensil (fra Prima?)
Stor blomst fra Petaloo (Canterbury)
Alle andre blomster fra Panduro
Skjelettblader fra WOC
Halvperler fra Ebay
TH dies Weathered Clock, Bird in Cage
Dusty Attic (hjertet og de små "blomsterswirlene")
Overlayen med tekst er "festearket" til orkideer fra Prima
Papirremser rundt bildet fra "festeark" til Petalooblomster
Bølgepapp m/hvit akrylmaling
Alcohol Ink Snow Cap og Hazelnut (baksiden av overlayen)
Chalkboard "Chalk" fra Tattered Angels
Glossy Accent for liming
Distress Crackle Paint
5-6 stempler, bla Impression Obsessions(Cover-a-card) Splash
Distress-stempelputer; Milled Lavender, Tumbled Glass, Evergreen Bough, Worn Lipstick, Forest Moss, Dusty Concord, Fryed Burlap



Skisse 2 derimot, der så jeg med engang både bildeserie og stæsj klart for meg med en gang *hehe*
Denne vant skisse 2 runden!!! Veldig stolt nå :)

Her har jeg brukt
Bazzill "Beach"
mønsterark fra Creative Imaginations
Hug Snug farget med Distress Stains (Black Soot, Brushed Corduroy, Shabby Shutters, Forest Moss)
Flaskepynt fra Tim Holtz
Hamp (har delt snora i 3, og knyttet nett av det)
Skjell, småsteiner og krabbeklo funnet i fjæra
Kaffefilter til "flaskeposten"
Skjellsand limt med Glossy Accent
Treflis: svidd i kantene, farget med Distress Stains Pumice Stone, Weathered Wood og Picket Fence. Skrift skrevet med Signo-penn

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...