02.03.2012

En enkel liten sak

Måtte bare gjøre noe annet enn å reorganisere stempelhaugen min og å rydde der inne, så satte meg ned på gulvet (pultene er nedlesset gitt) og smekket sammen denne lille saken.

Bakgrunnen er lagd med Alcohol Inks og barberskum for en goood tid tilbake *hehe*
Brukte stempler fra "Christmas Post"-platen til Creative Expressions, punchet ut noen blomster med EK succes-puncher og noen blader (ukjent punch), noen halvperler og striplet "sting" rundt kantene med en Souffle-penn (Sakura).

Stiftet fast litt filmribbon fra TH og;

*vips*

ps; bakgrunnsfargene er mye mer vibrante i RL.

2 kommentarer:

  1. Dette er så utrolig kult! Har hørt rykter om at det skal fungere med hårskum også, så nå skal jeg raide badet etter skum så jeg kan teste det. :)
    Ha en fantastisk helg! :)

    SvarSlett
  2. så utrolig flott :)

    jeg har en award rtil deg på bloggen min, håper du vil ta imot :) klem

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...