27.02.2012

Kort til 20 åring

Min yngste søster fyller 20 år 3/3, så jeg har lagd dette innimellom mens jeg har lagd Loene til SOM finalen 2011. Har ikke tall på hvor mange brettinger det er her, og heller ikke hvor mange lag :O) Mottakeren er noe for seg selv, så derfor passer dette kortet henne perfekt.

Denne legges til scrapping.no sin ScrapThatScetch!Februar



Her er det lesestoff hvis hun finner ut at hun skal finne ut mer om 1992 *hihi* Her står det om alt mulig, alt fra politikk til sport, til nye filmer og musikk.
Jeghar lenge irritert meg over min manglende evne til å bruke blomster. Men her er jeg fornøyd. Skulle kanskje hatt noen blader innimellom her, men pytt ;)
Sløyfa forflyttet seg dessverre før limet var tørt...Den skulle egentlig sitte litt opp til høyre.
Fikk hjelp av en omregningskalkulator på nett for denne biten her :D
Også hjelp fra en nett-kalkulator :)
Wikipedia er en fin greie, men jeg har lagt til en del andre "events" i denne listen også.
Har brukt;
Bazzill "Cream Puff" som base
Mønsterark fra Sassafrass?
Bilde funnet via Google
Blomster fra WOC
Spellbinderdies
Osteklut farget med Distress Stain "Old Paper"
Sverting med Distress "Fryed Burlap" og "Worn Lipstick"
Bånd knyttet til sløyfe
Raffiabånd fra WOC for lukking
Skisseark til bokbrettingen inni
Hampetråd til søm
All "Det hendte..." tekst er funnet på nettet, endret font og printet ut på vanlig kopiark

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...