10.02.2012

Hjerter

For snart 3 uker siden fikk jeg Tsukineko Goosebumps i postkassen, men siden jeg ryddet så ble de stående i hylla. Kortet ser enkelt ut det, men det var "mye" jobb likevel *ler*

Først var Silhouetten i sving for å skjære ut alle hjertene som tilsammen danner det store hjertet. Dette arket brukte jeg som sjablong for Distress stempelpute slik at jeg fikk farge på det hvite arket. Deretter sprutet jeg litt Goosebumps over. Noe mer har jeg ikke gjort :S Tror ikke jeg skal gjøre mer med dette, og lar det være slik det er.

Goosebumps Texture Spray har flere egenskaper som er morsomme å leke seg med, dette var mitt første resultat :D Den gir en forhøyet effekt og er fargeresistent (dvs for vannbaserte inks, sprayer etc). Staz On, Versafine osv vil sette seg:)

Den kommer som clear, matte og shimmer- alle tre er presentert i hylla mi *fnis*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...