19.02.2012

Coming up; circle side step card :O

Og det satt langt inne! Jeg vet ikke hvor mange forsøk (og timer) det tok meg før jeg knakk koden på "Circle Side Step Card", og klarte å lage meg en mal (dvs template) som faktisk fungerte slik jeg ville. (prosjektet gikk over 4 dager!!!) Og den ble så liten at den stort sett er udugelig for annet enn minikort/ATC. Javel... what to do? Å måle, kutte, prege, brette, (masse banning innimellom), økende mengde med kopiark som var oppklipt som bare ble skyvet til side før jeg grep neste ark for å begynne på nytt... DET frista ikke. Da kom jeg jo på at jeg har jo SCANNER!!! Tjoho, tegnet alle streker tydelig inn på min lille mal, tastet 600 dpi på scanneren; og voila! Min egen mal :D Videre inn i word, justerte til størrelsen jeg ønsket og da var jeg igang. Gjett hvem som gliiiste fra øre til øre? Hehe, MOI! :D

6-7 Glimmer Mists, 2 alkoholblekk, 5 stempelputer, 4 stempeltrykk, klorbleking, bånd- og osteklutfarging, gesso, akrylmaling, punching, tørketid x flere (noen ganger jukset med varmepistolen; forøvrig et suverent redskap for de utålmodige som meg), prøving og feiling: 7 dager etter at jeg så CSSC første gang er mitt kort NESTEN ferdig!!!!  (Til mitt forsvar: hele fredagen gikk med på å lage 40 konfirmasjons invitasjoner jeg fikk bestilling på).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...