28.01.2012

Posekort

Jeg har ikke lagd så mange posekort, så det var på tide med et nytt forsøk. Dette var fredagens prosjekt :)


Over; Tagen inni posen. Har brukt MS punch på denne, samt Hug Snug bånd farget med Distress Stain (Victorian Velvet), samt hamp. Det mørke hamp-båndet har jeg tilført bittelitt flytende lim og snurret rundt en tynn pinne for å få litt krøll :)
Over; motivet (damen, teksten, de røde blomstene++) er en chipboard fra K & Company. Den brune blomsten er fra Petaloo. Blonden er av ukjent opphav.
Over; den swirlete diecuten er av en Memory Box-die. NYDELIG!!! Denne har jeg dog klippet vekk de ytterste snirklene på. Fargebehandlet med egenblandet farge (har brukt to Colorwash-farger). Halvperle fra Kort og Godt. På panelet har jeg brukt MSpunch i hjørnene, mens jeg har brukt en EK Succes-punch langs kantene. Posen er sprayet med Glimmer Mist i tre brune nyanser. Kanter og paneler svertet med Distress (Antique Linen og Tea Dye)



Takk for titten :D

1 kommentar:

  1. Det ble et nydelig kort. Herlige farger også. Ha en god helg. Klem

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...