20.01.2012

Noen prosjekter jeg har drevet med siden sist

Jeg har jobbet en del senvakter de siste to ukene, så det har blitt lite kort og LOer på meg. Istedet har jeg tatt med meg tomme esker fra lageret på jobb. De hadde blitt kastet uansett, så jeg tok med de hjem og fant ut av en viss type av de passer PERFEKT i Expedit-hyllene mine *oh joy!!!*

Litt "decopage", kopiark og Distress stempelpute (Frayed Burlap) har hittil resultert i 3 slike esker (og enda er det et "utømmelig" lager på jobb siden eskene inneholder forbruksvarer på jobb):
Her er to av dem

Oppi disse eskene har jeg satt lageret mitt av 8x8 album, stiv kartong og bølgepapp, papirposer, cellofanposer etc.
*-----------------------------*
En gammel barneskoeske har blitt behandlet på samme måte som svertepute-kommoden min, her har jeg midlertidig lagt washi-tapene mine som ikke har plass i den egentlige esken jeg har til dem...
Først et lag med relieff-pasta, deretter et strøk svart akrylmaling og så litt Acrylic Paint dabber i gull.

Innsiden er malt svart med akrylmaling.

Jeg pynter ikke oppbevaringsduppedittene mine med blomster e.l, siden de får en del juling inne på scrapperommet... Det er ikke måte på hvordan de stables og dyttes på mens jeg holder på med noe *glis*

Takk for titten :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...