01.12.2011

Et lite minialbum med BIA

Når jeg først begynner å scrappe, så flyter det raskt over på pulten. Og på det andre bordet jeg har på scrapperommet. En av de små tingene som alltid er like irriterende å finne, og å lete etter, er små lapper med diverse mål på. Når jeg dekorerer feks fyrstikkesker, så skriver jeg opp (på smålapper) de ulike målene på selve esken, og målene for ark jeg skal bruke til dekoren. På tide å samle løslappsystemet mitt og få de på et sted etterhvert som de dukker opp :D
En ting til jeg har frustrert mye over er mine stygge sløyfer!! Så jeg ropte om hjelp for å finne en god "knyte pene sløyfer"-tutorial på scrapping.no, og jeg fikk svar :) Dermed satte jeg ned med gaffel og bånd, og lagde sløyfer i de små nattetimer. Fikk helt dilla, og jeg angrep brede, smale, korte, lange, grove og glatte bånd. Det var så gøy :D En eldgammel stol med løs "topp planke" ble også brukt for å teste SVÆRE sløyfer. Av med toppen, og alle pinnene i ryggen stod bokstavlig talt på pinne for meg *hehe*

Så, for å bli kvitt alle irriterende små, løse lapper samt bruke et par av mine sløyfer og litt restepapir
blåste jeg litt støv av BIA, som ikke har blitt brukt på et par mnd:

Jeg har brukt:
2 stk hvit kartong, skjært til 4x4
resteark fra K & Company (både fuglen og panelet bak)
ukjent cerise-farget bånd
dekorbånd fra Europris klippet på langs for å halvere bredden (det brune)
Color Box "Creamy Brown" for sverting
Glossy Accent

1 kommentar:

  1. Å! Så stilig! Dette likte jeg altså.

    Tusen takk for all god inspirasjon som finnes i bloggen din!

    Klem og fortsatt god helg!

    Trollkjerringa :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...