19.11.2011

Wiper-card

Mitt aller første Wiper-card, jeg slet fryktelig med å finne ut av hvordan "wiperen" skulle festes, men fant ut av det til slutt... etter å ha ødelagt et par baser *dååån*
Utfordret meg selv litt når det gjaldt fargebruk her, gult er kult- men definitivt ikke en farge jeg foretrekker. Kortet ble ihvertfall fargerikt og glitrende- og forhåpentligvis får mottakeren noe å kikke og fikle litt på også :D

Ble ikke fortrolig med papiret disse trykkene var stemplet på, og til alt overmål gikk strømmen mens jeg fargela. Fikk ikke dyttet fargen som havnet utenfor "inn igjen" med blender *sukk* Hadde jeg hatt flere av disse trykkene hadde jeg begynt på nytt igjen, men sånn er livet.
Hele fronten

Lukket front

Baksiden- sladdet litt stygt gitt...

Har brukt:
Bazzill som base, ukjent fargenavn
Mønsterark-rester som fulgte en auksjonspakke
Distress Mustard Seed
2 tilbyttede stempeltrykk
Touch marker, Promarker, Flexmarker for fargelegging
Liquid Pearls
Glitter Stickles i mange farger
Spellbinder
Tag-punch
Alfa-stickers (rester) fra auksjonspakke
Sizzix "Playground" alfabet die
Tim Holtz alfabet-die



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...