22.11.2011

Vinflaskeholder

Den jeg legger inn idag er egentlig den første jeg lagde base på, men fikk så lyst til å lage en med alutape (du finner den HER) før denne ble ferdig. Som tidligere nevnt er jeg ekspert i halvferdige prosjekter, så skulle jeg finne igjen pulten min måtte slike prosjekter unna *hehe*



Denne er laget etter mal, men holderen ble aaaaaltfor stor (både i vidden og i høyden) for de vinflaskene jeg hadde i hus (er ingen ivrig vindrikker, så utvalget i den hylla er liten). Dette var en medvirkende årsak til at jeg lagde min egen vri med alu-vinholderen :D

Skal vi se, utstyrslista:
Hvit American Craft kartong
Distress stempelpute Aged mahogany, Fired Brick, Peeled Paint
Diverse blomster fra en pose jeg hadde liggende veeeldig nære søppelbøtta (de hadde nok havnet oppi der ganske snart)
Hug Snug- bånd (gold)
On the wine- dies
Hydrag****blomster (hehe, hukommelsestap gitt)
En kraftigkartongbit (sirkel) som base i bunnen

1 kommentar:

  1. Så Flott! Kjempe lekker flaskeholder du har laget her. Digger pynten du har brukt!
    Ha en fortsatt kreativ uke.
    :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...