11.11.2011

Vinflaskeholder - med alutape!!

Har sett så mange flotte vinflaskeholdere rundt om i blogglandia, så jeg ville prøve å lage en selv. Med et par twists, alutape og kul snøring - har ikke gjort noe stort ut av denne da det kun er prototype, men syns den skal få lov å bli publisert på bursdagen min 11.11 :D



Har ikke lagt noe flid i denne prototypen min, men jeg hadde det fryktelig gøy!!!!
Snøret er tredd gjennom 13 flapper som legger seg delvis over hverandre, delvis under hverandre når snøret strammes rundt flaskehalsen.
Under alutapen har jeg bare "klasket" på tynne tynne pairremser, blomster med grelle farger, rester av ferdige border etc.

4 kommentarer:

  1. Dette er faktisk den råeste vinflaskeholderen jeg har sett... You go girl..

    Og gratulerer så masse med dagen.. Håper du storkoser deg i dag.. :-)

    SvarSlett
  2. WOW! Denne var kjempestilig. Har du noen mal på de? Har bare sett den med 7 flapper, å synes kanskje denne satt litt bedre rundt flaska... mindre forkanta :D

    Legg gjerne ut.
    Å enda du sier du ikke har lagt noe flid i denne, den ser ut som den er skikkelig avansert!
    Utrolig bra!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...