26.11.2011

To konfektesker til

Har visst forelsket meg i MS punchene, men noen ganger er jeg nå så frekk at jeg ikke syns de gir rett størrelse... Så inn i Silhouetten med formen og vips er jeg fornøyd :) På den første her har jeg "flettet" to stjerner sammen slik at armene på den nederste ligger oppå armene til den øverste. Diamond Stickles, mønsterark fra Papirdesign, nissen på pebblesen er fra mønsterark i samme serie, Iced Spruce for sverting av kanter++

På den 4. og foreløpig siste konfektesken for single Ferrero Rocher er akkurat det samme brukt. Papirdesign står for ark og motiv, Iced Spruce (distress) for svertekanter, silhouetten for MS-spesialare, og stickles. I tillegg en liten hjertepunch som jeg elsker formen på (mens jeg ikke kan fordra å jobbe med den (steinhard og er helt ødelagt i hendene etter en punching)) og rød bazzill.


1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...