17.11.2011

Shopping på Unik Hobby :D

Jeg har aldri før vært på en skikkelig scrappebutikk, så jeg var ganske spent på denne opplevelsen. Har ønsket meg shoppetur til Unik i mange mange måneder, og forrige uke i anledning bursdagen min ble det bestemt at denne torsdagen skal turen gå dit *gliiis* Måtte innom nettbutikken før avreise for å se siste nytt der, og fikk øye på Tim Holtz Cargo Case og Trinket Case som ble lagt til i sortimentet idag :D Juhu- det må man jo ha ? ;)

Litt overveldet av butikken (stor og LYS!!! Herlig!!!) var jeg veldig glad for at jeg hadde handleliste med meg. Begynte å finne det jeg hadde skrevet ned, og bare kikket. Og kikket. Og kikket enda mer. Med en mer og mer rastløs 1 åring i følget så ble det ikke så lange oppholdet der, men jeg skal definitivt ikke vente i evigheter før neste tur dit :D

3 pakker charms, en 5/16" sirkelpunch, liquid pearl Gold, Distress Stains Picket Fence, 8 Flexmarkers, distress pad mustard seed, old paper, tea dye samt en ekstra pakke (har de fra før også) med vinterkolleksjonen *hihi*), Memento Desert Sand, 5 fluid chalks.
Tim Holtz dies, og et stempel fra Inkido :D
Eldstejenta har fotografert Trinket Case'n



Det var noen flere blomster med på kjøpet her, men de kom visst ikke med på bildene.
Mer bling og noen Primablomster ses her.
Kjøpte noen FÅ mønsterark også, kun 4 faktisk :D Har vel nok å ta av fra før...*hirr*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...