18.11.2011

Kremmerhus til jul

Ble så inspirert av mayashobby på scrapping.no at jeg hev meg over juleark og satte igang i gårkveld.
Den i midten var første jeg lagde, etter mal. De to andre lagde jeg ekstra brettekanter på, slik at de ble 5kantet istedet for 3kantet.

Utstyrslista:
Mønsterark: Yuletide fra K & Company, Papirdesign's Nissetur
Hug Snug-bånd farget med Distress Stains
Spellbinders Create a flake 1, Postage Stamps, Nested Poinsettias
German Glitter Glass fra WOC
Blonde, ukjent opphav
3 stk julestjerner fra...?
Røde 3mm halvperler, ukjent opphav
Stickles Icicle
Div. restekartonger for diecuts

3 kommentarer:

  1. Så fine disse ble. Herlig julete!!

    SvarSlett
  2. flotte ble de:) likte godt den ekstra brettekanten du lagde, den skal jeg prøve:)) Hadde litt problemer med å sette på pynt på den skarpe bretten det ble.

    klem mayashobby

    SvarSlett
  3. Hehe, ja det oppdaget jeg også med nr 1, så måtte bare "myke" opp de neste litt :D

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...