18.11.2011

Julekort :)

Er ei stund siden jeg lagde disse, de ble nå bare liggende... Den første her er jeg ganske fornøyd med :D :D Hadde jeg bare brukt noe annet enn en sååå hvit bazzill som base....



Motiv fra Papirdesign
Mønsterark Bo Bunny: Father Christmas
MS punch
 Sizzix: holly and berries die
 Blomst og bling av ukjent opphav
Litt gasbind farget med Distress Stains Aged Mahogany og Fired Brick.
"Brevet" er en liten restelapp av et Bazzill Straw-ark, som er svertet, revet, rullet og herjet med. På den har jeg brukt Distress stempelpute Gathered Twigs og Vintage Photo.
Kortbase svertet med Aged Mahogany og Fired Brick


Det neste kortet jeg legger ut var mitt aller første julekort- det syns *wooops* Men, det skal få være med her i bloggen likevel :D Pent er det langt ifra, og jeg kan strekke meg så langt som å si at det har sjarm *hehe* Man får ta det som det var: en test :D



Mønsterark K & Company -Yuletide
Rød og hvit bazzill
Rest av Kraft-kartong farget med Distress Stain
Spellbinders
Tilbyttet stempeltrykk farget med Touch Markers (og en Promarker eller to)
MS punch
Embosset tekststempel i gull

Takk for titten :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...