24.11.2011

Ferrero Rocher

Igår prøvde jeg meg på et par konfektesker etter tutorialen til Randi, du finner den HER. Nummer 1 ble testobjektet mitt, bare for å se om dette var noe jeg gidder å lage mer av ;) Litt julete i disse tider, og jeg beklager elendig fargegjengivelse på bildene av denne...

Det ferdige resultatet
(siden jeg ble så misfornøyd måtte det pyntes bedre *hehe*):
Filtstjerna har fått stickles, og God Jul det samme :)


Underveis:

Har brukt mønsterark fra Papirdesign, motiv fra Made by Janet (Etsy-shop), hvit kartong, filt snøstjerne, og en snøstjernecharm fra Kort og Godt. Fired Brick og Aged Mahogany distress for sverting. Gyldne 3 mm halvperler, Spellbinder dies, Diamond Stickles og Golden Rod Stickles.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...