29.11.2011

En genial liten oppfinnelse

Promarker har en genial liten spiss til tusjene, og noen pakker med slike kom i posten for en tid tilbake. Har først i kveld/natt prøvd de, og må si jeg likte dette altså :D

Det første stempeltrykket jeg har brukt slike fine spisser på er Silver Fairy (Whimsy Stamps), som skal settes på den bestilte te-esken. Bestilleren bestemte seg etter at jeg var så å si ferdig at det skulle på en alv... Skal bli interessant å se om jeg får noen tips om hvor på eskeryggen hun bør plasseres....

Her er hun (hun skal få litt glitter i håret og på vingene før hun monteres på te-esken)

Har hovedsaklig brukt Promarkers denne gangen, men Touch'ene er i aller høyeste grad med her de også :) Fargelagt på Fabriano Tecnico 6 (også første gang jeg har brukt dette papiret, er suuuperfornøyd!!!)

1 kommentar:

  1. Virkelig nydelig fargelagt. Har kjøpt meg slike spisser jeg også, for en evighet siden egentlig, men enda ikke testa de *flau* men nå fikk jeg kanskje sparket bak jeg trengte, for dette var lekkert.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...