08.10.2011

Kjøpmannsdisken min :D

Er litt stolt over denne altså :D Inspirasjonen kom fra en ordentlig kjøpmannsdisk, men ser på nå at jeg har jo andre inspirasjonskilder rundt meg som like godt kunne ha vært det utslagsgivende for denne ideen *jaja*

Jeg GIDDER IKKE å lage enda en fyrstikk-julekalender med bittesmå fyrstikkesker, så det lå jo "noen" her da. Arbeidsledige. Helt til jeg fant ut at sverteputene passet oppi *hihi*

Jeg trodde jeg var ferdig da den var slik:









Men etter en liten pause fra scrapperommet så gjøv jeg løs med maling og mer av stempelsvertene :)
Og slik ble den :D



Innerst på trådene er egentlig farget med distressfargen som "bor" i skuffen, kommer ikke godt frem her gitt...

Utstyrslista er egentlig meget enkel;
Bazzill som en ramme rundt hele "disken" samt til fyrstikkesker
Fyrstikkesker (24 av dem var ferdiglagde, resten har jeg lagd selv)
Akvarellark som skuffepanel
Husholdningshyssing som skuffeknotter
Plastbiter som dekker bunnen i skuffene slik at sverten ikke trekkes ut fra svampene
Flytende lim (Panokitt, og Mono Liquid fra TomBow)
Svart akrylmaling (Black Mars kjøpt på Europris for årevis siden)
Gull akrylmaling (Adirondack Dabber)
Og en god dose "tolamod" (som min halvsvenske venninne påstår at jeg ikke har)


Jeg er ihvertfall fornøyd med denne kreasjonen :)

3 kommentarer:

  1. En rålekker kjøpmannsdisk inspirert oppbevarings boks du har laget for stempelputer.... Råkul å se på :D
    En Knall bra måte å dekorere med farger på, på alle de forskjellige skuffene.

    Lykke til med å ta den i bruk :)

    Klem X

    SvarSlett
  2. Denne var utrolig lekker!!
    Så kreativt og genialt!!
    Takk for titten!!

    SvarSlett
  3. Det var jo skikkelig genialt :D

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...