06.10.2011

Adventskalender

Da har jeg gjort et forsøk på en adventskalender :) Det blir min eldste datter som får denne så sant jeg ikke somler meg til å anskaffe større fyrstikkesker- for disse er himla små altså :S

Mønsterark på lokk og bunn fra Bo Bunny's Father Christmas, ukjent mønsterark på sidepanelene. Nissestemplet oppå toppen tror jeg er fra Joanna Sheen, men er usikker på hvor rådyr-stemplet kom fra (er ille rask til å kaste emballasjen). Alle stempler er fargelagt med Touchmarkere og Promarkere.

Knottene er selvkomponerte; skruebrads tredd innpå eyelets som er snudd. Venter på en metalltråd som skal snurres i det mellomrommet som blir mellom hodet på bradsen og eyelet-hodet.

Julestjernene er kjøpt her og der, usikker på produsent. Har brukt Stickles "Holly", "Xmas Red" og "Golden". Ellers består vel pynten her av brads (nisse, candy cane, metall snøstjernen m.m), snøstjerner fra MS punch, halvperler fra Zva... Pebbles med kun mønsterark (brukt droplets oppå mønsterarkrester fra bunnen).

På panelet som er litt tomt skal jeg sette inn navnet på eieren, straks det blir avklart :D





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...