15.09.2011

Minialbum

Har lagd et minialbum til min søster som har tunge dager for tiden. Bildene er da hestene hennes kom hit til meg i sommer og møtte mine hester for første gang.
Dette er mitt første forsøk på å bruke aluminiumsfolie, ble sånn passe fornøyd :) Skulle hatt svart eller sølv wire til Bind It All-en, men hadde ikke det i rett størrelse :(


Hva jeg har brukt:
Kartong
Distress Stains i maaaange farger
Washi-tape
Aluminiumstape fra Biltema
Zutter Bind-it-All
Magic Mesh
Sizzix alfabet Playground
Blomster fra rotekoppen min
Svart akrylmaling
Alcohol Ink i flere farger
ric rac (?) bånd
stjerner beregnet for bordpynting










1 kommentar:

  1. Ååå for et nydelig album. Mange flotte farger og kreativiteter fra perm til perm. Har "sansen" for selve permen, den er bare rå kuuul!
    HA EN FLOTT SCRAPPE HELG :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...