25.08.2011

Ryddet litt...

Jeg holder egentlig på med et helt annet prosjekt, men i påvente av at lim skal tørke i ørten omganger så måtte jeg finne på noe annet i "pausene". Mens jeg ryddet litt i "scrapet" fant jeg et stempeltrykk av ei havfrue og en blomst jeg allerede hadde fargelagt og satt ihop som testobjekt. Så fra å ligge i en liten eske med tema "jeg får sikkert bruk for det en vakker dag" til:
Etter at jeg tok dette bildet av tagene sammen, endret jeg posisjonen på havfruen...

Blomster-tag'en ;















Tagen jeg har brukt er Bazzill Chips. Den ble svertet godt i kantene med ColorBox- pute før hele tagen fikk en runde med Perfect Pearls-pudder. Dermed ble jo kantene mye mørkere :) Stempelet kommer fra Inkadinkado. Før bånd og blomst kom på, fikk tagen en runde med Gloss.
Selve blomsten er trykket ut av Bazzill (gul, Daisy et-eller- annet) med Spellbinders Nested Poinsettias. Videre fargelagt med LePlume (mitt første forsøk med de på mange år). Videre fikk kronbladene litt glitterlim i to farger. Bradsen som holder blomsten sammen ble visst borte under glitterlimet ;) Kantene på alle kronblad fikk Glossy Accent.

Havfrue- tag'en ;
Blandet litt Perfect Pearls inn i Gesso som Bazzill-tagen er klint inn med. Tang-stemplene jeg har brukt i bakgrunnen er fra Joanna Sheen, de ble stemplet med Distress Peeled Paint, og overøst med Perfect Pearl. Havfrue-stempelet fra Kreativ Hobby. Hun har jeg fargelagt med Touchmarkers før jeg brukte turkis og diamond glitterlim hovedsaklig på hele halen, men også noe på kroppen og topp. Håret fikk en runde med Diamond og Golden Rod glitterlim. Så la jeg Glossy Accent på hele halepartiet og toppen. Jeg skal LOVE at hun glitrer! Bakgrunnen har kun fått litt kritt og perfect pearls. Fiskepynten husker jeg ikke hvor kommer fra.





Den lyse blomsten lagde jeg selv av organzabånd, og den grovere er av scrappers floss.







*Blubb*
Når enden er god?

Takk for titten :D




2 kommentarer:

  1. Så flotte tags du har laget!

    SvarSlett
  2. Havfruetag'en ble jo riktig så fin :))

    Takk for koselig kommentar i bloggen min! Hyggelig at du likte Kammerset mitt. "Min lille oase" ... hmmm DET likte jeg :))))

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...