06.08.2011

Min fineste LO, i mine øyne

Denne LOen deltok jeg med i Skisse-O-Mania 2011 uke 23 inne på Scrapping.no (foreløpig den eneste SOM jeg har deltatt i også) og jeg er så stolt over å vinne den runden :)
Et nytt kamera måtte testes, selv om det var J*** kaldt ute. Bravo (og resten av flokken) hadde vært ute i under en time da bildet ble tatt, og de var allerede godt i gang med å bli nediset gitt.

Har brukt: 
American Craft (hvit kartong)
Ladybug&Friends (Light a candle- mønsterark) som fotomatter og bakgrunn for tittel
Silhouetten (skjært ut tittel og stjerner)
Diverse stjernestempler
Maja Road (Silver metallic stempelpute)
Hønsenetting-stempel fra Pink By Design
Stickles, snow-writer, puffy-penner
Pyntegren fra Prima (tror jeg det er da ;))

3 kommentarer:

  1. Det er en kjempefin LO. Veldig rent og delikat i fargene. Lykke til med bloggen din:)

    SvarSlett
  2. Härlig LO med jättefina foton! Varmt lycka till med din nya blogg!

    SvarSlett
  3. Så nydelig <3 Å sin fin blogg du har, du har jo fått det så bra til :) Alt for mye jeg ikke skjønner...., men men! Blir spennende å følge deg <3 Lykke til!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...